Zamówienia i zwroty
Zamówienia i zwroty
Po przesłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Nie oznacza to przyjęcia zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do rozważenia oferty i przyjęcia lub odrzucenia jej z chwilą zaistnienie okoliczności uzasadniających takie działanie na skutek powzięcia informacji przez sprzedającego.
Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie wysłania do zamawiającego Produktów – wyślemy Ci wiadomość e-mail potwierdzającą wysyłkę Produktów. Jest to moment zawarcia wiążącej dla Zamawiającego i dla nas umowy na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie Ceny produktów widoczne w serwisie www.kuchniamonamour.pl są podane w walucie Polski złoty oraz w wartościach brutto (z Vat). Koszty wysyłki naliczane są jedynie do zamówienia, które nie przekracza kwoty netto 250 pln lub wysyłka jest poza granicami Polski. Wysokość kosztów wysyłki dla zamówień poniżej 250 pln jest stała i wynosi 12,30 pln brutto, zaś dla przesyłek zagranicznych zależy od kraju, do którego wysyłane jest zamówienie.
Wraz z wysyłką zamówionych produktów wysłana zostanie faktura Vat lub paragon w zależności od zamówienia.”.
Ewentualne zwroty/reklamację należy odesłać na adres:
Prowana Sp. z o.o.
Nowy Janków 22
05-250 Radzymin
Możesz zgłosić reklamacje dostarczonego zamówienia, jeśli ma wady jakościowe lub ilościowe. Na taką reklamację masz 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Należy odesłać na nasz adres przesyłkę zwrotną z reklamowanym towarem. Po uznaniu reklamacji za zasadną, zostanie wystawiona faktura korygująca, a środki finansowe, powiększone o koszt przesyłki zwrotnej, zostaną zwrócone najpóźniej 7 dnia na konto kupującego. Będzie to, to samo konto które zostało użyte przy płatności za fakturę sprzedaży.